luni, 26 aprilie 2010

incerc sa construiesc un pod suspendat

"Daca vrei sa intelegi ce inseamna un an de viata, pune intrebarea unui student care a picat examenul de sfarsit de an. O luna de viata: vorbeste-i despre ea unei mame care a adus pe lume un copil prematur si-l asteapta sa iasa din incubator ca sa-si stranga pruncul in brate, teafar si nevatamat. O saptamana: intreaba-l pe un om care lucreaza intr-o mina ca sa-si hraneasca familia. O zi: intreaba-i pe doi indragostiti lulea care asteapta sa se intalneasca. O ora: intreaba-l pe un claustrofob prins intr-un ascensor in pana. O secunda: uita-te la expresia unui om care tocmai a scapat dintr-un accident de masina. Si o miime de secunda: intreaba-l pe un atlet care a castigat medalia de argint la Jocurile Olimpice si nu medalia de aur pentru care se antrenase toata viata."

"Timpul inchide toate ranile chiar daca nu te scuteste de cateva cicatrice."

"Sa nu-ti uiti niciodara visele, ele vor fi motorul existentei, gustul si mirosul diminetilor tale."


....din "Si daca e adevarat..." - Marc Levy


In ultimele saptamani mi-am analizat mult viata, comportamentul si exact cum mi-a zis si una dintre cele mai bune prietene ale mele eu nu sunt in stare sa mentin o depresie. Daca o zi am fost suparata, a doua zi imi dau seama ce prostie am facut si incerc sa ma bucur de fiecare minut. Nu stiu insa, de ce, totusi nu reusesc sa le ocolesc. Ma gandesc prea mult la viitor...ma consum excesiv, visez pana la epuizare.

asa..ca de final:

"Prinde-ti trasura de o stea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu