sâmbătă, 17 octombrie 2009

Casuta din copac.

V-am mentionat cat de mult urasc frigul?
Nu cred.
Ei bine, e uluitor cat de mult il urasc. Il urasc, il urasc, il urasc.
Ok.
E mai bine acum.
Sunt mai calma.

Dormitorul meu este intr-un loc pt care i-am zapacit pe ai mei toata vara.Mi-am tot cerut drepturile si pana la urma am reusit. Am o camera mica si mov, o baie(cu capac wc roz, huh oribil-"detalii") la mansarda. In camera asta n-am decat patul, noptiera si un birou minuscul. Ah mai e un maldar de reviste si Little Bubu(un ursulet tampit cu fular in dungi si o burta imensa=)) ) pe care trebuia sa-l iau dupa mine.E singurul loc in care pot sa fac dezordine fara sa ma traga nimeni la raspundere, mama fiind o obsedata in privinta curateniei...dar spre bucuria mea aici nu urca.Motivul pentru care am atat de putine lucruri in camera asta a fost incercarea de a nu o speria pe mama si de a-i respecta dorinta de a mai petrece timp si in restul casei( ii e frica de singuratate).
Asta seara, inainte sa urc aici...:)) mi-am umplut un rucsac cu o multime de chestii : carti, batoane de ciocolata, cateva reviste, creioane colorate, un joc dubios cu magneti care ma fascineaza...ma rog, ideea e ca toate astea mi-au dat sentimentul ca evadez intr-o casuta in copac.

Si....in casuta asta e cam frig, singurul mijloc de incalzire este un calorifer electric care incearca sa faca fata si magnifica mea patura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu