sâmbătă, 17 octombrie 2009

Ridicol.

Am iesit la o cafea cu o prietena.E mai mare decat mine, are 21 de ani si e genul de persoana pe care daca o suni si are cu totul alt plan, tot nu te lasa balta. De data asta, avea intalnire cu fostii colegi de liceu, fosti lazaristi mai exact. Am iesit cu ei, ma asteptam sa ma simt in plus, dar nu a fost asa. Nu inteleg de ce mi se intampla acest lucru de fiecare data....intre adolescenti, adica persoane de varsta mea, cu care se presupune ca ar trebui sa ma simt bine, ma plictisesc, dar persoanele mai mature ma atrag, imi stimuleaza atentia. Probabil, pentru ca sunt mai greu de descifrat si mai hotarati. Te simti bine atunci cand oamenii care au trecut deja peste lucrurile la care tu abia esti, nu te trateaza de sus, pe deasupra iti mai si spun: "Te respect pentru ca gandesti asa."

2 comentarii: