luni, 11 ianuarie 2010

perioada curului.scuze.

Zi idioata, obositoare, urasc ca ma duc in fiecare zi in cacatul asta de liceu, imi pierd cate 7 ore, plus 2 pe drum, am niste profesori idioti, la orele carora slabesc 1000 de calorii de nervi si nu exista oameni dezghetati cu care sa am ce vorbi, decat niste adolescenti tampiti, cu crize caracteristice si o tigara in gura, care le da statutul de cool. Sa mori tu?! nu tu. Zic asta cam des in ultima vreme si stiu ca nu e cea mai inteligenta expresie, ma rog. Cum ziceam...sa mori tu?! de ce dracu' cred toti "puisorii" astia ca asta-i face interesanti?
Hai, hai sa nu fiu chiar rea, exista 5-7 persoane cu care sa ai ce vorbi, macar sa schimbi cateva cuvinte, inafara de "Buna, ce faci?/ Buna, bine.Tu?" si totusi, nu e dezamagitor?
Ajung acasa, mananc, dorm 40 de minute, ma suna mama " esti la mansarda?/da, mama dorm!/oo dar ai patit ceva?/nu, mama, am avut o zi naspa./ bine, te las sa dormi", logic ca n-am mai reusit sa ma intorc la visele mele.Baietii mei erau ocupati, n-am avut cu cine sa ies pe strada, sa-mi linistesc mintea. Am studiat mesajele primite de la domnul Stres, n-avea ce face azi, se intreba daca sunt prin liceu. Uite inca un motiv pentru care urasc liceul asta. Promit sa nu mai ies cu niciun tip din liceu.
Moamaaa si tot aud chestia asta cu "liceul este cea mai tare perioada" si rahaturi. In lumea voastra, fratilor, in a mea, treaba asta ah... cam pute.
Mah, imi iubesc prietenii, alea 2-3 persoane interesante, dar iti jur, imi e o scarba de mor de liceu. Si ghici ce?! Maine, e o noua zi.Yeah right.

P.S: doar un tip m-a facut sa ma simt bine azi, Paolo Nutini, deci o iau pe aratura rau de tot.am nevoie de ceva real.vocea lui suna insa, destul de bine si fizicul e incantatorrr. slava Domnului, voi sunteti reali.

8 comentarii:

  1. esti o dulcica, sa stii... si simt din vorbele tale asa o dragoste de viata care ma face sa zambesc si sa ma bucur ca mai exista astfel de oameni... stii ce-ti zic eu? traieste! ca timpul trece si anii astia - la un liceu care-ti place sau nu - nu se mai intorc. pentru mine, perioada liceului a fost una destul de grea, din multe puncte de vedere dar, acum, dupa ani, imi dau seama ca tinea doar de mine sa transform totul intr-o chestie faina... ia de la viata ce-ti place, fa ce-ti place... restul, ignora! viata nu consta doar in cursuri care nu iti place, profesori neinteresanti, colegi "sa mori tu"...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) multumesc. incerc sa iau ce-mi place, dar caut lucrurile alea si le gasesc tot mai greu.cred ca e vina mea, pentru ca devin tot mai pretentioasa, atat cu mine, cat si cu persoanele din jurul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a plăcut la nebunie în liceu,mi-a părut rău când s-a terminat...
    Încearcă să-ţi cauţi amici p-colo în liceu,să discutaţii discuţii de discutat :)) scuze pentru asta,e doar o glumiţă

    RăspundețiȘtergere
  4. he he... cred ca tuturor ni s-a intamplat macar o data sa uram liceul, profii, colegii, etc. Dar nu e bine nici cand se termina... parca ai mai vrea. Deci... incearca sa vezi partea buna a lucrurilor (oricare ar fi ea) :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu pot sa zic ca mi-a placut mult mai mult viata de student. In liceu nu sunt foarte multe momente de care sa-mi aduc aminte...a fost ceva sec. Asa ca o inteleg pe Zori de Zi.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Catalina
    Ma bucur ca tu ai fost norocoasa!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @simonikool
    As vrea sa raman la varsta asta, dar nu la stadiul de liceu..e ciudat :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Lillee
    Presimt ca si mie o sa-mi placa mai mult viata de studenta.

    RăspundețiȘtergere