miercuri, 16 decembrie 2009

cum pot sa-l ajut pe x?

x: ieri seara
x: concert pistol cu capse si vita de vie
x: fabrica
x: bere tigari si rock
x: tot ce vroiam
x: a fost BESTIAL
x: mi se pare singurul remediu

Pustiul e un amic de-al meu, are 14 ani, si imi cere sfaturi, cum poate sa agate gagici.
E tinut in frau de mama lui, care mi se pare dusa cu pluta, sincer, si totusi de cele mai multe ori dorintele ii sunt implinite.
Treaba cu gagica pe care o place acum, nu ai iesit, asta ducand la conversatia de mai sus...
Sunt eu de moda veche, nebuna sau chiar nu ar trebui sa vorbeasca asa un baiat de 14 ani?
E extrem de inteligent, are maniere desavarsite, ce i se par mai nou ca nu-i sunt de folos si totusi nu inteleg cum poate sa fie atat de naiv. Este obsedat sa aiba totul sub control, isi face continuu planuri cu privire la orice.Mi se pare ca aceasta etapa de maturizare este extrem de periculoasa, sincer sper sa o treaca cu bine.
Si totusi, desi uneori ma foloseste drept ghid, simt ca nu-l ajut, iar de cele mai multe ori, ajung sa ridic vocea, pentru ca cineva trebuie sa-l aduca cu picioarele pe pamant.

4 comentarii:

  1. Intr-adevar aceasta perioada este periculoasa...dar ce nu este periculos pe lumea asta? Cu putina diplomatie si tact supravietuim celor mai grele incercari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Să fie el,rău,bun,arogant,oricum ar fi ,intotdeauna va ieşi bine dacă îşi va arăta adevărata faţă nu o mască.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Catalina
    Asta incerc sa-i spun si eu, insa el isi tot face planuri pentru a fi perfect, iar ele nu prea ii ies si el considera ca a dat-o in bara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Atunci ...singura cale spre a deveni el este să se dea cu capul de sus şi atunci va înţelege,dur dar...inevitabil.

    RăspundețiȘtergere