joi, 10 decembrie 2009

simplu si frumos (chhhhh perfect!! :(( )

Azi, zi frumoasa, zi de cadouri, colinde, chiul de la ultima ora, frig, ceai, asteptare si 2 minute cu el. I-am smuls totusi un zambet, in timp ce alerga pe scari, datorita vestitului meu palton galben, a parului ravasit de vant si probabil a machiajului facut la 7 dimineata. Apoi, am inspirat mireasma aceea, fir-ar e perfect.Pacat ca totul a durat doar 2 minute si apoi ne-am luat La revedere din nou precum doi amici.Sfarsitul zilei mi l-am petrecut cu sormea si irlandezul David care asculta o muzica geniala si cu care am purtat o discutie interesanta despre unul dintre favoritii nostri Paolo Nutini.In the end, am mancat o prajituraaaa cu ciocolata si alune de la Ikea, este grozava, o ador...but now, i'm feeling like a fat cow.

......Isn't it beautiful?

Clara zice ca sunt dusa.

3 comentarii:

  1. Mie imi placea micul dejun de la Ikea. De cate ori mergem la fratimiu in Bucuresti, ne trezim ca bolnavii sa fim pana in 9 acolo.:)) Dar e bun...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, lui David nu-i venea sa creada ca romanii chiar mananca de la Ikea :))

    RăspundețiȘtergere