sâmbătă, 12 decembrie 2009

poti sa imblanzesti fiara? cum?

E groaznic de frig.

Imi era mila de Maronila in drum spre casa, in timp ce ma luptam cu vantul. Ma gandeam ca nici lui nu cred ca poate fi prea usor..Maronila e un cutzu de pe strada, nu stiu cum il cheama, dar asa ii zic eu. Este mare, blanos si alintat. Ma lasa sa-l gadil pe burta, chestia asta il termina pur si simplu. Maronila pare fioros, dar nu este, l-am oprit de multe ori in timp ce ataca diferite persoane.Oamenii se uitau la mine de parca as fi fost some kind of Superwoman.In seara asta, Maronila maraia la un catel mai mic, s-a apropiat de el, s-a rotit in jurul lui, piticania maraia si ea, apoi dintr-o data s-a intamplat ceva....si Maronila s-a lasat pe spate, ridicand labutele in cel mai haios mod posibil, arata de parca eu l-as fi gadilat pe burtica.
Piticania aia l-a imblanzit pe Maronila. Nu e uluitor? As vrea sa pot face si eu asta cu cateva persoane, e o tactica sunt sigura, am s-o aflu eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu