joi, 4 martie 2010

super grozav, aha.

Sunt superficiala.Stiu.
Si m-am plictisit, ma plictisesc usor si oamenii nu inteleg asta.
Eu nu vreau sa-i ranesc cu superficialitatea mea, dar de cele mai multe ori o fac fara sa-mi doresc asta.
M-am deconectat pana si de la toata treaba asta cu blogul, pentru ca nu mai aveam chef sa scriu, sau sa citesc, oricum nu prea mai am chef de nimic. Dar, in seara asta mi s-a facut dor...ar trebui sa va povestesc ce am facut in ultima vreme, dar sunt o gramada de lucruri, micute, dar care totusi unele au reusit sa ma faca sa zambesc.
Ieri, ma simteam bine, chiar misto...si o aud pe mama:
"De ce mama naibii ti-ai luat rochia aia peste blugi?"
eu: "Poate pentru ca e prea scurta sa o port cu dres?"
mama:" De ce nu poti sa te imbraci ca un om normal?"
eu: "Pentru ca nu sunt un om normal!"
ma intorc si plec.logic ca mama s-a suparat pe mine.
frate, care e toata treaba asta cu "omul normal"?
ce e asa interesant sa fi un umanoid banal?
care dracu' mai e distractia cand toti gandim la fel de plictisitor si prost?
de ce libelula mea oamenii astia nu accepta ca suntem diferiti si asta e un lucru bun?!
deci da, am o criza nervoasa, dar am dreptu' la asta!
eu sunt eu. mie imi place de mine, sa accepte asta, sau sa ma lase in pace.

Zilele astea am citit Anomalii de Joey Goebel si mi-a placut extrem de mult, pentru ca e atipica, e ca mine.:)) Ideea e ca iti prezinta cum niste oameni total diferiti, niste ciudati, se pot intelege si pot fi fericiti in ciuda prejudecatile celor din jur. Personalul meu preferat e Luster, poate pentru ca mi se pare cel mai tampit, are o minte psihedelica, dar sclipitoare, partile "scrise" de el sunt cele in care m-am regasit cel mai mult. Uite:
"Trezeste-te. E timpul sa te dai in stamba ca delicioasele fete din parcare. E timpul sa infrunti o noua zi de cosmar. O multime de dobitoci depind de tine" - exact asta simt in ultima vreme..:))
"Unii spun ca ce fac eu acum se cheama ca "platesc angaralele".Altii spun ca imi "calesc personalitatea". Eu zic ca se cheama "suferinta". - mi-ar placea sa privesc lucrurile cu atat umor.

"Vreau ori lumea intreaga, ori nimic. Pana mi se arata viitorul, trebuie sa ma multumesc cu nimicul."
"Sunt fizic incapabil sa rosesc.Nu sunt supus gandirii liniare.Gandesc poetic."

"Cealalta jumatate cade prada dorintelor, sperantelor, visurilor tipice umanoizilor. Vreau sa fiu bogat. Vreau sa fiu mare si celebru. Si, mai presus de toate, vreau sa iubesc si sa fiu iubit. In aveste privinte, sunt un sclav ca toti ceilalti."


Si daca inca nu ti-ai dat seama...
Da, sunt trista.

4 comentarii:

  1. Hai sa ne luam de gat...si eu sunt in aceeasi stare, numai ca nu prea las sa se vada...asa sunt eu :(

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu incerc sa ascund, dar nu mai pot, imi vine sa urluuu! Cred ca e de vina vremea, dar si oamenii si felul in care ne transformam..

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi mie mi se spune că-s ciudată...nu-mi pasă,mie îmi place.Interesantă cartea..poate o caut şi eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :D oricum cred ca in tara asta de cacat, toti oamenii care nu sunt normali/banali, care ies prin ceva in evidenta, care nu sunt adeptii turmei sunt considerati ciudati...cauta cartea, chiar merita:D

    RăspundețiȘtergere