sâmbătă, 20 martie 2010

teorii la 01:12 AM

eu: luluu
Lulu: daa?
eu: ti se intampla vreodata sa-ti vina sa urli
eu: ?
eu: sa urli ceea ce simti cu adevarat
Lulu: extrem de des
eu: sa vrei sa poti sa spui tare si raspicat ca simti anumite chestii si totusi nu o faci
Lulu: nu o fac niciodata
Lulu: plang , dau cum pumnii in chestii
Lulu: sar , fac ordine
Lulu: orice care ma face sa cad lata de oboseala
Lulu: dar nu zic
eu: iti dai seama cat de neputinciosi suntem in fata propriilor noastre sentimente?
Lulu: chiar daca probabil ar fi mai bine
Lulu: da , si e trist
Lulu: chiar daca nu as vrea sa nu le am
eu: e al dracului de trist.
Lulu: n-as vrea sa fiu goala , sa nu simt nimic si sa merg prin viata pur si simplu
eu: ar fi greu sa faci si asta.
eu: mult prea greu.
eu: sa-mi bag picioarele:))

Un comentariu: