duminică, 29 noiembrie 2009

Conversatii care imi dau fiori.

"Ea:Ce zodie esti?
Eu: Gemeni.
Ea: Woow, super! Prietenul meu este geaman, sunteti bestiali, dar e greu sa va acaparam atentia.
Eu: Asa e, ne plictisim repede.
Ea: Si in ce an esti nascuta?
Eu: 93'
Ea: 1993?!?!?!
Eu: Da :))
Ea: Cred ca glumesti, sunt socata.
Eu: Cat imi dai? Pana acum maximul a fost 21.
Ea: Mai, nu e vorba ca ai arata de 21, este modul in care vorbesti, te misti, te imbraci...toate.
Eu: Asa e, ar trebui sa trag dintr-o tigara si sa bat straziile in prostie, pe cand eu sunt aici, la un targ vintage, hranindu-mi pasiunea.
Ea: De fapt cred ca esti doar diferita, si ne-am obisnuit noi cu adolescentele astea pitzi. "

Aici, am inceput sa radem amandoua.
"Eu: Multumesc.
Ea: Nu ai pentru ce, inca sunt socata."


Tot azi, alta persoana.

"Ea:La ce facultate esti?
Eu: Ha? Ce ai zice de liceu?
Ea: Esti la liceu??
Eu: Da, a 10-a.
Ea: Ooo Dumnezeule, nu pot sa cred."

Ce parere aveti? E bine sau rau? Pe mine a inceput sa ma ingrijoreze :))

3 comentarii: