vineri, 27 noiembrie 2009

Intim, dinamic, purtata de val.

Mergeti la dans! Este indemnul pe care il tastez :)) din toata inima. Aseara, aveam o stare de spirit groaznica asteptand-o pe sora mea sa vina sa ma ia sa mergem in Salsa.Nu intarziase decat 1 ora. Totusi, cand am vazut-o un zambet s-a strecurat pe chipul meu, vroiam sa-l ascund, insa nu reuseam. Bause 3 beri, ceea ce complet atipic pentru ea. Era "vesela", fermecatoare, sexy si in plus este si o tipa inteligenta. Da, ma cam mandresc ca e sormea :)). A avut o tona de tipi la picioare, inca ar mai avea daca n-ar fi logodita. Are trasaturi de femeie fatala. E Scorpion...
Ma urc in masina care tocmai parcase in fata casei mele, inauntru sormea, o tipa, un tip si soferul. Opaaaa, avem sofer, masina- foarte mijto, in gandul meu "presimt ca o sa ma distrez!". Tipul era un coleg de servici de-al ei, irlandez, genial omul. Am ajuns in Salsa, clubul implinea nu stiu cati ani de existenta, deci aveau un program deosebit, care a durat ceva timp, in care am ras de ne-am prapadit. Insa, ce a fost dupa a fost foarte dragut si special. Atmosfera era un intima, muzica era dinamica, toti dansau in cuplu, atenti la miscariile lor si grijuli cu partenerul. A fost prima oara in foarte mult timp, cand am vazut oameni reusind sa lase grijile la o parte, condusi de instincte, de vocea sufletului. Pur si simplu se comportau asa cum simteau. Nu era loc pentru fite, oamenii erau cat se poate de naturali. E adevarat, noi nu stiam sa dansam salsa foarte bine, desi eu am facut niste cursuri de dans, insa ne-am lasat purtati de muzica, de voia buna si atmosfera de vis din jurul nostru. Nu trebuie sa-ti pese ca nu esti la acelasi nivel cu nu stiu ce dansator, trebuie sa ai curajul de a incerca, de a-ti lasa simturile sa te poarte pe ritmul muzicii, pentru ca ceilalti sunt ocupati cu arta lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu