vineri, 27 noiembrie 2009

Dark clouds are sunbeam makers.

E uluitor cum trecem de la o stare la alta. Desi, am avut o saptamana extrem de solicitanta, astazi, mi-am incarcat bateria psihica extrem de rapid.
Imi ador adevaratii prieteni - tot drumul spre casa, am ras cu Clara imaginandu-ne ce succes am avea daca ne-am deschide un salon pentru parul pubian( o prostie, stiu, dar ideiile noastre erau de-a dreptul inovatoare), apoi Mandy a venit la mine, am stat in pat la taclale, si am ras cu lacrimi, imi era dor de ea, nu o vazusem de 4 saptamani. Mai tarziu, dupa ce a plecat, am iesit putin sa-i salut pe baietii mei de pe strada ( ceea ce a durat vreo 15 min, pt ca era prea frig), am intrat in casa am primit un telefon interesant :)), iar apoi dupa ce am deschis laptop-ul...am dat peste raspunsul la mail-ul trimis de mine cu o zi urma, in legatura cu o activitate in care as vrea sa ma implic. Il scrisesem atat de plina de optimism, insa cu un strop de teama, pentru ca nu-mi doream un raspuns negativ.Stiam ca m-ar fi descurajat. Ghici ce?! Raspuns a fost pozitiv, si brusc ziua mea s-a transformat intr-una excelenta. Uffff, ce v-as imbratisa acum pe toti!!!! :))

5 comentarii: