joi, 19 noiembrie 2009

Note personale din vara

Traseul meu spre liceu este deobicei, unul placut datorita Clarei. Insa, saptamana aceasta, domnisorica si-a luat concediu 2 zile. Recunosc uneori pot epuiza psihic o persoana.Acest fapt ingrozitor, mi-a indus o grava stare de plictiseala...si astfel neavand ce face in metrou, am dat peste niste note persoanale foarte haioase, din telefon. Nu sunt o fana a tehnologiei, ba chiar unele persoane rad pe seama mea din cauza asta. Bine,bine...recunosc..o detest pt ca imi da senzatia ca sunt tot timpul in urma si totusi asta vara, cand calatoream foarte mult cu metroul, pentru ca in majoritatea timpului faceam curse intre: cursuriile de croitorie, lulu, romana, sormea, am inceput sa scriu aceste note.Poate voua o sa va pare niste idiotenii...dar pe mine recitirea lor m-a amuzat.

"13- neprogramat, bar, muzica live, sora-mea, cucerit chelios."

"Astazi, 15 iulie 2009, am creat o fusta pe care desigur o imbrac cu incredere, foarte mandra de reusita mea.La cursuri primesc aprecieri, ba chiar Anca imi zice ca e mandra de mine" (Anca fiind o tipa de 40 de ani..care croia de vreo 10...pentru mine chiar a contat)

"Lalalala nu pot sa cred! Este uluitor! Maine, voi fi la mare! Ha! Azi ne-am hotarat! Luni, cineva o sa aiba niste picioare bronzate, absolut superbe.Oare cine?! " ( si am mers la mare..nu cont cum am ajuns acolo, nici ca nu m-am bronzat absolut deloc, important este ca m-am distrat si m-am balacit o zi intreaga, iar seara cand am ajuns acasa, dupa somnul din masina, credeam ca a fost un vis.)

"www.noicitim.ro"

"frumoasa, draguta, finuta" - descrierea Clarei=))

"spiritual tipu' " - (am inceput sa folosesc expresia dupa ce am citit de veghe in lanul de secara)

.....si ar mai fi, dar nu le voi publica.

2 comentarii:

  1. Pentru ca multe dintre ele sunt "adresate" tatalui meu care nici macar nu stie cati ani am. Sunt mult prea personale si mi-ar face rau daca le-as avea aici.

    RăspundețiȘtergere